4. Unha nova senda peonil dende Seaia ata Beo mellora a seguridade na estrada de Malpica a Ponteceso

18Nov 2014

A obra, xestionada polo alcalde na Deputación da Coruña, inclúe tamén a canalización das augas pluviais nun tramo de 240 metros
540-f-foto

Os veciños e veciñas de Seaia e Beo poderán camiñar con moita máis seguridade pola estrada de Malpica a Ponteceso en canto rematen as obras de construción da senda peonil que unirá ámbolos núcleos. A actuación é posible grazas ás xestións realizadas polo alcalde, Eduardo Parga Veiga, na Deputación da Coruña, titular da vía.

O proxecto non só mellorará a seguridade viaria, senón que ademais solucionará o problema de inundacións que existía nese tramo mediante a canalización das augas pluviais ao longo duns 240 metros e a construción dunha cuneta de 65 centímetros de ancho. A senda facilitará substancialmente a mobilidade dos peóns, xa que terá dous metros de ancho e un bordillo exterior.

As obras, que xa están moi avanzadas, son executadas pola empresa Excavaciones Cernadas Valiña SL.