4. Tren turístico e visitas guiadas á Croa do Castro, que se unirá mañá sábado aos escenarios da Mostra da Olería

31Xul 2015

540-f-foto

Este ano a Mostra da Olería ten un novo escenario: a Croa do Castro. O xacemento da parroquia de Cerqueda únese mañá sábado á festa anual de exaltación da nosa artesanía cun programa propio de actividades que inclúe rutas en tren turístico e visitas guiadas. O tren sairá de Malpica (Bar Panchito) ás 11.00, 12.30, 18.00 e 19.30 horas e de Buño ás 12.00 e 13.30. As viaxes das 11.00 e 18.00 horas incluirán visitas guiadas. Pero non serán as únicas. Dentro do programa “Croa Aberta” tamén se levarán a cabo percorridos guiados ás 11.45, 12.45, 18.45 e 19.45 horas.

Pero a Croa do Castro será tamén mañá punto de encontro deportivo, xa que ás 13.45 horas terá lugar no propio xacecemento a presentación da camiseta do equipo de fútbol de Cerqueda, un acto ao que asistirán o alcalde, Eduardo Parga, e os concelleiros Miguel Fernández, Noelia Freijeiro e Iago Espasandín, en representación do Concello de Malpica; así coma o presidente da UD Cerqueda, Roberto García, o directivo Alberto Pose e o capitán, Daniel García Reigía. Pero ademais estarán representadas todas as entidades da parroquia, de xeito que asistirán Manuel Chouciño e Xosé Manuel Varela, da AVV Monte d’Arxa; Begoña Gómez, da AC Raigañas; José María Auñón, da Asociación Cabalar Os Veteranos; José Manuel Blanco, da comisión de festas, e José Julián Martínez, do club ciclista Castro da Croa. O equipo técnico do proxecto de posta en valor do xacecemento estará representado por Manuel Gago.