Luns 16°
  4. Sesenta persoas iniciaron hoxe os cursos de manualidades organizados pola Concellería de Servizos Sociais

18Set 2015

As actividades funcionarán durante todo o curso na capital municipal e Buño
540-f-foto

Un total de 60 veciñas e veciños do municipio de Malpica participan nos talleres de manualidades para maiores e/ou persoas con diversidade funcional organizados pola Concellería de Servizos Sociais e que se prolongarán durante todo o curso.

Hoxe foi o primeiro día dos obradoiros, que arrancaron pola mañá no Centro Cívico para un grupo de oito persoas con diversidade funcional. Pola tarde empezaron as maiores de Buño, un total de vinte, e as de Malpica, onde a actividade bate un récord con 32 participantes. Debido a este éxito, este ano será preciso facer dous grupos. Na inauguración participaron o alcalde, Eduardo Parga, e a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco, que estiveron acompañados polos concelleiros Miguel Fernández e Iago Espasandín e polas monitoras dos cursos, Lucía Villanueva e Chelo García.

Ao mesmo tempo lembramos que segue aberto o prazo de matrícula nos obradoiros de animación teatral e manualidades organizados pola Concellería de Educación e Cultura para nen@s e adult@s.