4. Procedemento de selección de personal para formación dunha BOLSA DE TRABALLO, funcionario/a interino, Grupo C, Subgrupo C1, Escala : Administración Xeral e Subescala: Administrativo.

11Xul 2014

RESULTADO DO PRIMEIRO EXERCICIO DA FASE DE OPOSICIÓN
540-f-foto

A RELACIÓN DE ASPIRANTES QUE RESULTARON APROBADOS NESTA PROBA, COAS CALIFICACIÓNS QUE DE SEGUIDO SE INDICA, SON OS QUE SEGUEN:

1. Cambón Veiga María Dolores:6,26 PUNTOS.

2. Espasandín Varela Iago:6,53 PUNTOS.

3. Fernández Muiño Susana:6,26 PUNTOS.

4. Fernádez Vila Iria:5,46 PUNTOS

5. Fra Martínez Ignacio:7,3 PUNTOS.

6. García Vázquez María Lourdes:6,63 PUNTOS.

7. Orro Arcay Elena: 8,4 PUNTOS.

Convócase, aos aspirantes superadores do primeiro exercicio, para a realización do 2º exercicio da Fase de oposición (proba práctica) indicada nas correspondentes Bases, que terán lugar ás 10:00 horas do día 17 de xullo de 2014 na Casa do Oleiro de Buño ( Malpica de Bergantiños).

Así mesmo se informa aos aspirantes convocados que a realización do 3º exercicio, correspondente á proba informática, terá lugar o mesmo día ( 17 de xullo de 2014), na Casa do Oleiro de Buño ( Malpica de Bergantiños), previsiblemente ás 11:30 horas.

O que se comunica, mediante a exposición deste anuncio no Tablón de anuncios do Concello e na Casa do Oleiro de Buño ( Malpica de Bergantiños), e na páxina web municipal.

Malpica de Bergantiños a 11 de xullo de 2014.

A SECRETARIA DO TRIBUNAL,

Asd. Mónica Pichel García