4. Peter Schneider inaugura en Malpica a súa primeira exposición íntegra de fotografías a cor

16Nov 2014

A mostra, organizada pola Asociación Cultural Caldeirón e o Concello, poderá visitarse ata o 8 de decembro no Centro Cívico
540-f-foto

Peter Schneider presentou hoxe en Malpica a súa primeira exposición composta íntegramente por fotografías a cor.  O alcalde, Eduardo Parga, agradeceulle que elixise a vila non só para dar a coñecer o seu novo traballo, senón tamén como motivo de inspiración, xa que as fotografías foron tomadas en terras malpicás. “O traballo _explicou o artista_ fíxeno nos últimos tres anos, en pequeñas escapadas, porque a miña muller é de aquí ao lado, de Santirso. Son pequenas impresións da costa, sigo moi namorado desta paisaxe”.

Peter Schneider tamén expresou o seu agradecemento tanto ao Concello de Malpica coma á Asociación Cultural Caldeirón, promotores da mostra, que poderá verse ata o 8 de decembro no Centro Cívico. Despois dunha primeira experiencia con fotografías en branco e negro e a cor da Muralla de Lugo, Peter Schneider mergúllase por completo no mundo da cor con esta colección titulada “Ao carón do mar”, que, segundo explicou, “para min representa un vínculo moi persoal, moi emocional, con esta zona”.

O secretario de Caldeirón, Paco Souto, lembrou o inicio da relación entre Peter Schneider e a asociación, “naquela primeira actividade de Caldeirón, que fora unha cousa surrealista, e na que todos, nenos e maiores, acabamos embadurnando de pintura o coche de Peter Schneider. Dende aquela segue en contacto con Caldeirón”, sinalou.

O acto de hoxe reuniu no Centro Cívico a un nutrido grupo de veciños e veciñas de Malpica.