4. Os novos farois do paseo marítimo reforzan o compromiso do Concello de Malpica coas medidas de aforro enerxético

21Set 2015

O proxecto, financiado con cargo ao Fondo de Compensación Ambiental, incluíu a substitución das lámpadas de vapor de sodio por haloxenuros metálicos
540-f-foto

O paseo marítimo de Malpica loce un novo alumeado moito máis moderno, eficiente e respectuoso co medio ambiente. O Concello, dentro da súa política de posta en marcha de medidas de aforro enerxético, vén de acometer a substitución das antigas luminarias de vapor de sodio por haloxenuros metálicos con cargo ao Fondo de Compensación Ambiental 2015. A actuación, executada pola empresa Grupo Mariño Obras e Servizos por un importe de 72.600 euros, incluíu tanto a substitución das lámpadas coma dos farois, polo que o cambio percíbese tamén de día, aínda que é especialmente significativo pola noite.

As lámpadas de haloxenuros ou ioduros metálicos caracterízanse por emitir unha cor moi próxima ao branco, pola súa elevada eficiencia luminosa, un rendemento cromático óptimo e unha duración media moi elevada. Por todas esas funcións son utilizadas, sobre todo, para a iluminación de campos de deporte, prazas e grandes espazos.