Luns 15°
  4. O Concello de Malpica organiza a proxección do filme “Valentina” con motivo celebración do Día Mundial do Síndrome de Down

24Mar 2022

O pasado luns 21 de marzo, conmemorouse a xornada a prol da inclusión e a igualdade, e mañá os escolares do Concello verán a película de animación sobre a historia dunha nena e a súa aboa que mostran que as barreiras están para derribarse

O luns, 21 de marzo, conmemorouse o Día Mundial do Síndrome de Down. Con este motivo as concellerías de Educación e Servizos Sociais de Malpica organizan a proxección da película de animación “Valentina”, nos centros de ensino do Concello.

Así mañá, venres 25 de marzo, as 10.00 horas o alumnado o CEIP Milladoiro; e as 12.00 horas os estudantes do: Joaquín Rodríguez Otero, Escola de Mens, Escola de Barizo do CRA A Nosa Señora do Faro, poderán ver o filme que aposta por achegar os valores da integración, inclusión e igualdade.

Gañadora do Goya 2022 á mellor película de animación conta a historia de Valentina que soña con ser trapecista e cree que por ser Down non poderá conseguilo. Pero a súa avoa, compañeira de xogos, aprendizaxes e cancións asegura que se as eirugas conseguen converterse en bolboretas, nada é imposible. E que nunca debemos perder a ilusión nin as ganas de aprender, as mesmas que ela pon, aínda a súa idade, no seu afán de converterse en directora de orquestra.

Una produción con claro acento galego dirixida por Chelo Loureiro, que tamén compartiu guión e produción con Lúa Testa. Todo isto con música de Nani García e os cantantes María Manuela, Andrés Suárez, Coke Couto e Uxía.