4. Once veciños do municipio de Malpica con diversidade funcional fórmanse en pequenos arranxos de xardinería

16Set 2014

Os alumnos farán as prácticas no xardín da praza situada xunto ao cruceiro
540-f-foto

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga; os concelleiros de Servizos Sociais e Obras, Marisol Blanco Gorín e Miguel Fernández, e o presidente da asociación Íntegro, Adolfo López Baña, inauguraron hoxe en Buño un curso que formará a 11 persoas con diversidade funcional para realizar pequenos arranxos de xardinería doméstica. O obradoiro, subvencionado pola Deputación Provincial da Coruña, terá unha duración de algo máis dun mes. As clases teóricas serán impartidas na Casa do Oleiro, onde tivo lugar hoxe pola mañá a presentación da actividade, e as prácticas realizaranse no xardín da praza situada no centro de Buño, xunto ao cruceiro.

O alcalde de Malpica expresou o seu desexo de que esta actividade formativa contribúa a mellorar o currículo dos participantes e a facilitar a súa inserción no mundo do traballo. Ademais do aspecto laboral, Eduardo Parga subliñou o carácter social da iniciativa, dado que favorecerá as relacións e a comunicación entre os alumnos e as alumnas.

O monitor do obradoiro, Miguel Álvarez, explicoulles que o traballo comezará por aprender a manexar a maquinaria e por coñecer os sistemas de seguridade que deben utilizarse. Na parte práctica, engadiu, tamén aprenderán a deseñar un xardín ?que practicamente non necesitará mantemento?. Nese sentido, a concelleira de Servizos Sociais explicou que o curso terá unha segunda parte no mes de abril para realizar o mantemento das zonas axardinadas que se van crear agora, e que ese labor continuará posteriormente a cargo do Concello de Malpica.

O presidente de Íntegro achegou un aspecto máis do proxecto. ?O importante ?dixo- é que se vexa Buño reflectido nel?. Nese sentido, no xardín utilizarase grava de ladrillo de Buño e na decoración, ánforas de olería. Plantas de tempada e arbustos completarán o deseño.