Luns 16°
  4. O Sporting Meicende, gañador do Trofeo Festas do Mar

28Ago 2015

O Sporting Meicende, gañador do Trofeo Festas do Mar

Mañá sábado disputarase no campo de fútbol de Xaviña o Torneo Solidario Os Petóns
540-f-foto

Na antesala das competicións ligueiras, os equipos de fútbol do municipio malpicán melloran a súa preparación en diversos torneos. O Malpica participou a fin de semana pasada no Trofeo Festas do Mar, un dos triangulares clásicos do verán que nesta edición adxudicouse o Sporting Meicende. O segundo posto foi para o Orillamar, e o terceiro para o equipo anfitrión. O concelleiro de Deportes, Iago Espasandín, foi o encargado de entregar os trofeos aos participantes.

Esta fin de semana hai unha nova cita co fútbol, nesta ocasión no campo de Xaviña (Buño), onde se disputa o Torneo Solidario Os Petóns, organizado pola Unión Deportiva Cerqueda en colaboración co Concello de Malpica.  A característica desta competición é que toda a recadación que se consiga destinarase á compra dos alimentos máis necesarios para o banco que xestiona a Concellería de Servizos Sociais en colaboración coa Fundación Amigos de Galicia, e do que se benefician 21 familias do municipio malpicán. No Torneo Solidario Os Petóns participarán, ademais da UD Cerqueda, o CD Baíñas e o CF Boimorto. Os partidos comezarán ás 18 horas.