Luns 16°
  4. O Forno da Costa de Buño ábrese ao público tras unha reforma integral con apoio da Deputación

26Mar 2015

O presidente provincial, Diego Calvo, inaugurou hoxe o forno e o parque infantil de Malpica
540-f-foto

O presidente da Deputación da Coruña, Diego Calvo, desprazouse esta tarde ata Malpica para coñecer, xunto ao alcalde do municipio, Eduardo José Parga Veiga, o resultado da rehabilitación levada a cabo no Forno da Costa que contou con fondos provinciais. Durante a visita Diego Calvo resaltou a importancia de recuperar ?o noso patrimonio? para valorar a historia de Galicia e de cada un dos seus concellos. ?Un municipio que coida e protexe o seu pasado demostra que está preocupado polo seu futuro?, declarou o titular provincial, en referencia á aposta do rexedor por poñer en valor os fornos do seu municipio. Dende agora Malpica alcanza xa os tres fornos recuperados e abertos ao público, xa que ao da Costa únese o dos Mourons e o Ecomuseo Forno do Forte, propiedade da Deputación, pero cuxa actividade é posta en marcha polo concello. ?Estamos desenvolvendo unha forte aposta polo patrimonio. Editamos un vídeo promocional sobre todos os nosos bens e monumentos e hai pouco presentamos tamén o programa de Turismo Escolar para que os máis pequenos da provincia recorran a súa historia?, sinalou Calvo. Pola súa banda, Parga Veiga agradeceu á Deputación a súa colaboración, sen a cal hoxe non se podería contar con este ben ao que dende agora poderán acudir os oleiros e os visitantes. A Deputación da Coruña achegou ao concello 59.122,8 euros para a renovación deste ben patrimonial, o 74,65% do total (79.200,01); pero ademais, no seu momento foi tamén que proporcionou ao municipio ata o 76% do fondos para adquirir este ben patrimonial, 26.874 euros. Así, o alcalde agradeceu á Deputación da Coruña a súa axuda porque ?sempre mostra a súa colaboración para os proxectos que se precisan?.

Novo parque infantil

De feito, durante a visita ao concello, o titular provincial tamén se desprazou ata a rúa Patria Galega, para comprobar o resultado da reforma e adaptación do parque infantil no que se investiron 99.792,78 euros con cargo ao POS 2014. Grazas a esta achega adaptouse o parque á normativa actual e elimináronse aqueles elementos que poderían ser perigosos para os nenos. En cambio, restauráronse os xogos infantís (agora ordenados por idades), renováronse os aseos e o pavimento e instalouse unha nova fonte, ademais de colocar novo mobiliario urbano. Así, o espazo converteuse nun novo punto de ocio para os veciños e veciñas do municipio e proba diso é que no momento da visita estaba cheo de rapazada que puido gozar do novo parque de xogos.