Martes 15°
Mércores 14°
  4. O Festival Malpica Rock encherá de música o centro neurálxico do pobo este sábado

2Dec 2021

Actuarán na cita organizada polo Concello grupos locais e internacionais

Malpica, a 2 de decembro do 2021

A Concellaría de Turismo e Festexos de Malpica ten preparado para este sábado o festival Malpica Rock. Haberá representación de grupos locais pero, tamén, internacionais. A iniciativa arrancará a partir das 21:30 horas na Rúa Vila Fano, centro neurálxico da vila.

Forman o cartel as agrupacións Ambigüo, de A Laracha; El puto Antón e artistas convidados; 58 Shots, de Francia, e Recambios Tucho. O mal tempo, en caso de habelo, non será un inconveniente, recordan dende o Concello, pois haberá unha carpa preparada. O ambiente está asegurado e axudará a dinamizar distintos negocios do núcleo.

O pobo malpicán segue, así, sendo fiel a esta música que tantas boas celebracións trouxo á vila. “Non hai escusas para faltar!”, animan dende o departamento encargado da organización da cita.