4. O Día do Ritmo inclúe este ano unha masterclass de zumba para todas as idades

27Abr 2017

O Día do Ritmo inclúe este ano unha masterclass de zumba para todas as idades

dia do ritmo

Malpica acollerá este sábado 29 o Día do Ritmo, unha proposta deportiva e lúdica que acada a súa 13ª edición, e que cada ano medra en participación e espectáculo. Nos últimos anos estase a facer un importante esforzo dende a Concellería de Deportes, que dirixe Iago Espasandín, para fomentar deportes como o aerobic, o baile moderno, a ximnasia rítmica e a zumba, que están a contribuír dun xeito decisivo a incrementar a práctica deportiva entre as mulleres de todas as idades.

O obxectivo do Día do Ritmo é difundir estes deportes e ao mesmo tempo seguir involucrando á poboación na súa práctica, ademais de ofrecer ás persoas participantes un espazo específico que lles permita demostrar o aprendido durante o curso.

O Día do Ritmo arrancará ás 11.30 horas cunha exhibición de ximnasia rítmica a cargo das escolas municipais de Cabana e Malpica. A continuación sairán a escena os alumnos e alumnas da escola municipal de aerobic e baile moderno do Concello de Malpica e para rematar gozaremos dunha masterclass de zumba para tódalas idades e para todo o público. Entre as persoas que se animen a participar realizaremos un sorteo de agasallos.