4. O Departamento de Servizos Sociais convoca novos obradoiros de memoria e de iniciación á informática

24Set 2015

O Concello de Malpica reforza a súa oferta de actividades formativas para maiores, persoas con diversidade funcional e mulleres
540-f-foto

O Departamento de Servizos Sociais do Concello de Malpica, que dirixe Marisol Blanco Gorín, reforza a súa oferta de actividades formativas para as persoas maiores e/ou con diversidade funcional coa convocatoria de obradoiros de memoria e de iniciación á informática que se desenvolverán a partir do 5 de outubro e durante todo o curso.

Os talleres de memoria terán lugar na Casa do Oleiro de Buño e no Centro Cívico de Malpica, nos dous casos en horario de 10.30 a 12.00. As prazas son limitadas e cubriranse por orde de inscrición. O obradoiro de iniciación á informática, dirixido tamén tanto a maiores coma a persoas con diversidade funcional, impartirase todos os luns de 12.00 a 13.30 horas na Casa do Oleiro de Buño. Coma no caso anterior, as prazas son limitadas e cubriranse por orde de inscrición. Os/as interesados/as poden solicitar información ou anotarse no número de teléfono 981 720 280.

Así mesmo, ata o 2 de outubro segue aberto o prazo de solicitude de praza para as primeiras actividades incluídas no programa Conectad@s, unha iniciativa da Área de Igualdade que promove o coñecemento e a utilización das novas tecnoloxías para contribuír a diminuír a brecha dixital de xénero.

A oferta inclúe un curso de alfabetización dixital para mulleres e outro de novas tecnoloxías para maiores de 55 anos. As persoas interesadas en participar deben anotarse antes do 2 de outubro no departamento de Servizos Sociais do Concello de Malpica ou a través dos números de teléfono 981 720 280 ou 981 707 104. Hai dez prazas por grupo. O curso de alfabetización dixital para mulleres desenvolverase do 7 de outubro ao 9 de decembro en horario de 10.30 a 12.00, mentres que o de novas tecnoloxías para maiores de 55 anos terá lugar nas mesmas datas pero de 12.00 a 13.30 horas, os dous na Casa do Oleiro de Buño.