4. O Concello de Malpica representado no acto do Real Club Náutico de A Coruña de entrega de premios os mellores regatistas de 2020 e 2021

21Mar 2022

O porto malpicán acollerá este verán varias etapas das regatas Illas Sisargas e Rías Altas das que o Concello é un activo colaborador

A concelleira de Promoción Económica do Concello de Malpica, María del Pilar Doldán, asistiu este fin de semana ao acto desenvolvido no Real Club Náutico de A Coruña (RCNC) no que se fixo entrega dos premios aos mellores regatistas.

Durante o acto recoñeceuse publicamente a Marta Tábara e Fernando González del Castillo como mellores regatistas do Náutico coruñés, segundo o acordo da comisión deportiva do Club para deportistas da Escola de Vela.

Nesta edición entregáronse dous premios, relativos a 2021 e 2020 xa que o ano pasado non se puido realizar o acto por mor das restricións sanitarias establecidas.

No acto estiveron o presidente do RCNC Fernando Cobián, e contou coa asistencia da Concelleira de Deportes de A Coruña, Mónica Martínez; os presidentes de los náuticos de Sada e o Club del Mar de San Amaro, o Comodoro do Náutico Ría de Ares; o Alcalde de Laxe, Jose Luis Pérez.

Malpica coa vela

O Concello de Malpica é un destacado colaborador das regatas organizadas dende o RCNC, e que teñen etapa no porto malpicán como son a Illas Sisargas e Rías Altas.

Ambas competicións xa teñen data para este verán. Así o XXXIV edición da regata Illas Sisargas recalará en Malpica entre os días 11 e 12 de xuño. Xa os días 28 e 29 de xullo o porto acollerá aos deportistas participantes na regata Rías Altas, puntuable no Campionato de España de Altura.

Ambos eventos serán unha oportunidade de ver algúns destacados regatistas nunhas xornadas que encheran de actividade o Concello.