Mércores 15°
  4. O Concello de Malpica reforza o servizo de salvamento nas praias con máis medios materiais e humanos

27Xuñ 2015

Voluntarios de Protección Civil colaborarán cos seis socorristas na vixilancia de Area Maior e Canido durante as fines de semana
540-f-foto

O Concello de Malpica reforza o servizo de salvamento nas praias de cara ao inicio dos meses vacacionais por excelencia. O alcalde, Eduardo Parga; o tenente de alcalde, Miguel Fernández, e o coordinador da Agrupación de Voluntarios de Protección Civil, Iván Muiño, presentaron hoxe os medios materiais dos que disporán este verán os seis socorristas contratados polo Concello, que empezaron a traballar o día 20 e rematarán a primeiros de setembro.

O equipo inclúe unha embarcación, tubos de rescate, boias torpedo, un taboleiro espiñal para a inmobilización de posibles lesións medulares, un desfibrilador e un taboleiro de rescate innovador, xa que ao ser inchable é máis lixeiro e polas súas dimensións permite realizar vixilancias dinámicas pola praia.

Pero non só se incrementan os medios materiais, senón tamén os humanos. Así, os socorristas contarán co apoio de voluntarios de Protección Civil, que reforzarán o servizo as fines de semana. O servizo de salvamento estará operativo nas praias de Area Maior e Canido ata principios de setembro, en horario ininterrompido de 12 a 20. Nas praias do municipio que non dispoñen de socorristas xa están colocados os aros salvavidas e a sinalización correspondente para que os usuarios tamén poidan gozar delas.