4. O Concello de Malpica recibiu 600.000 euros con cargo ao Fondo de Compensación Ambiental

9Xan 2015

O vicepresidente da Xunta, que visitou hoxe algunhas das obras executadas, anunciou outra achega de 100.000 euros para este ano
540-f-foto

Cos preto de 100.000 euros investidos o ano pasado xa son 600.000 os euros recibidos polo Concello de Malpica de Bergantiños con cargo ao Fondo de Compensación Ambiental, segundo o balance ofrecido polo vicepresidente da Xunta. Alfonso Rueda visitou hoxe o municipio para coñecer algunhas das actuacións levadas a cabo grazas ao FCA, que procede do canon eólico. Xunto a el estiveron a delegada territorial da Xunta na Coruña, Belén do Campo; o alcalde de Malpica, Eduardo Parga, e os concelleiros Miguel Fernández, Alfredo Cañizo e Marisol Blanco Gorín.

“Non estamos en época de grandes investimentos, pero vanse facendo cousas tamén”, dixo Rueda, quen destacou a importancia destes fondos para os concellos, xa que lles permiten “ir facendo actuacións relacionadas co medio ambiente”. Segundo explicou, o reparto faise en función do número de aeroxeneradores instalados, aínda que unha parte da contía total destínase a municipios non que non hai parques eólicos.

O alcalde, pola súa banda, detallou os investimentos. En primeiro lugar referiuse á senda peonil que une Buño co Centro Comarcal, onde comezou a visita, porque era unha obra “moi demandada” polos veciños que acoden ao centro de saúde ou ao edificio administrativo da Camposa, xa que contribúe a mellorar a seguridade. Eduardo Parga citou tamén a mellora do saneamento en Seaia, onde se completou a rede instalada hai dúas décadas e reconstruíronse as beirarrúas, e á mellora da mobilidade na Orxeira cunha escaleira de 12 metros. Tamén se acometeu a contratación dunha cuadrilla de oito persoas para a realización de desbroces e outras tarefas ambientais e realizáronse traballos de mantemento na depuradora.