4. O Concello de Malpica, no acto de cesión da Medalla de Ouro ao Mérito no Traballo por parte das redeiras ao Museo do Pobo Galego

8Abr 2017

REDEIRAS (5)

O alcalde e o concelleiro Miguel Fernández, coa conselleira, o patrón maior e a presidenta da federación O Peirao

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, e o concelleiro Miguel Fernández acompañaron hoxe ás redeiras malpicás no acto de cesión da Medalla de Ouro ao Mérito no Traballo por parte da Federación de Redeiras Artesás de Galicia O Peirao ao Museo do Pobo Galego. A conselleira do Mar, presente no acto, agradeceu a xenerosidade das redeiras, e destacou que a medalla que lles outorgou o Goberno central o ano pasado recoñece “o seu esforzo, o labor de todos os días e o traballo ben feito”.

A malpicá Verónica Veres, presidenta da Federación de Redeiras Artesás de Galicia, fixo entrega da medalla ao presidente do padroado do Museo do Pobo Galego, Justo Beramendi. Ademais de Rosa Quintana, tamén asistiron ao acto a secretaria xeral de Igualdade, Susana López Abella; a director xeral de Comercio e Consumo, Sol María Vázquez, e a directora xeral de Desenvolvemento Pesqueiro, Susana Rodríguez.

REDEIRAS (7)

Unha representación das redeiras de Malpica

O Peirao recibiu unha das 14 medallas outorgadas o ano pasado polo Consello de Ministros, que decidiu recoñecer con este distintivo o esforzo que realiza o colectivo por “lograr o recoñecemento da igualdade de dereitos nun labor, o de quen fabrica e pon a punto as redes de pesca, que non se considerara antes oficio”. Ademais do seu gran valor social, o Goberno destacou a aportación das redeiras ao patrimonio cultural de Galicia.

A Federación de Redeiras Artesás agrupa a unha decena de entidades de Cedeira, A Gurada, Cangas, Cambados, Cariño, Burela, Corme e Malpica. Dende o ano 2004 vén traballando pola defensa dos intereses das redeiras profesionais, na divulgación do seu labor tradicional, na prevención de riscos laborais, na formación das asociadas e na denuncia do intrusismo.