Luns 16°
  4. O Concello de Malpica inicia as obras do parque infantil de Cambre e da mellora da accesibilidade á praza Villar Amigo

26Set 2014

Hoxe tivo lugar a sinatura da acta de replanteo
540-f-foto

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, e o concelleiro de Obras, Miguel Fernández, asistiron hoxe á sinatura da acta de replanteo de dúas obras  Concello de Malpica de Bergantiños financiadas con cargo ao Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (Feder) cun orzamento de licitación de 42.358,64 euros.

Este investimento permitirá, por un lado, a construción dun parque infantil no entorno do centro sociocultural de Cambre. O novo espazo público incluirá xogos para os rapaces e as rapazas e unha cancha de baloncesto. O segundo proxecto consiste na mellora da accesibilidade á praza Villar Amigo de Malpica, onde os dous tramos de escaleiras existentes van ser substituídos por ramplas. As obras serán executadas pola empresa Construcciones Queiro, que tamén estivo representada hoxe na sinatura da acta de replanteo.