4. O Concello de Malpica implícase na posta en marcha dos PIMD Rural

9Mar 2016

O Concello de Malpica implícase na posta en marcha dos PIMD Rural

IMG_20160308_121719-web

O Concello de Malpica expresou onte o seu compromiso coa posta en marcha do Punto de Intervención para Mulleres con Diversidade (PIMD) Rural, un novo servizo da Asociación Íntegro na que están implicados os catro concellos que compoñen a asociación supramunicipal Costa Bergantiñá (Malpica, Ponteceso, Cabana e Laxe).

O alcalde, Eduardo Parga, e a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco, asistiron no centro de recursos de Nantón á presentación do PIMD Rural. O presidente de Íntegro, Adolfo López Baña, explicou que a extensión dos puntos de intervención limítase de momento aos concellos de Costa Bergantiñá por cuestións de persoal, aínda que a intención de Íntegro é continuar coa ampliación en función da dispoñibilidade dos técnicos e da implicación dos concellos.

A terapeuta ocupacional e directora do centro de recursos de Íntegro, Noelia Barreira, e a psicóloga, Begoña Rial, foron as encargadas de explicar as liñas xerais do PIMD Rural, un programa específico de asesoramento e intervención integral para mulleres con diversidade funcional, tanto no ámbito social coma no educativo, o cultural ou o laboral. De feito, aínda que a iniciativa botará a andar en colaboración cos departamentos municipais de Servizos Sociais, o obxectivo é implicar tamén a orientadores/as laborais e axentes de desenvolvemento local.