Martes 14°
Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica e as asociacións empezan a preparar as actividades de Nadal

9Nov 2015

A implicación do maior número de entidades na organización da cabalgata de Reis é unha das propostas da primeira reunión

540-f-foto

O movemento asociativo do municipio de Malpica de Bergantiños e a Concellería de Educación, Cultura e Turismo xa están a traballar na programación do Nadal co obxectivo de que as actividades cheguen a todas as parroquias e a todos os públicos. Unha das propostas da primeira reunión consistiu, precisamente, en intentar conseguir a implicación do maior número de entidades na organización da cabalgata de Reis, que é un dos actos centrais do cartel e un dos máis esperados polos nenos e nenas. A experiencia deste ano foi un éxito que se pretende repetir e incrementar no 2016.

Na reunión, presidida pola concelleira de Cultura, Noelia Freijeiro, participaron representantes de boa parte das asociacións do municipio e o técnico de Educación, Cultura e Turismo, Antón Noceda. A programación pecharase nas vindeiras semanas coas achegas de todas as entidades.