4. O Concello de Malpica dispón de cinco prazas para a Campaña de neve da Deputación da Coruña

30Nov 2021

A actividade de esquí está dirixida a participantes de 12 a 15 anos e realizarase en xaneiro en Asturias

Ó Concello de Malpica de Bergantiños correspóndenlle cinco prazas (con preferencia para os empadroados) para a primeira quenda da Campaña de neve da Deputación da Coruña, que transcorrerá dende o día 14 ao 17 do próximo mes de xaneiro. A actividade celebrarase na estación de Valgrande-Pajares (Asturias).

O prazo de inscrición remata o 14 de decembro. As idades dos participantes serán de 12 a 15 anos inclusive, cumpridos a 31 de decembro do 2021. A cota de participación é de 85 euros. Os interesados poden consultar máis información en www.dicoruna.es/deportes/actividades ou no Departamento de Deportes do Concello de Malpica de Bergantiños.