4. O Concello de Malpica celebra o 8 de marzo reivindicando o papel das mulleres no deporte onde “Xuntas gañamos”

7Mar 2022

Mañá o Centro Cívico acollerá a lectura do manifesto institucional e María Varela Bardanca dará unha charla sobre a presenza femenina no deporte

O Concello de Malpica celebra mañá o 8M, Día Internacional da Muller, destacando a importancia da presenza femininia no deporte. Ao mesmo tempo, anima a reivindicar o papel das mulleres nesta área onde “Xuntas Gañamos”.

O goberno local convida maña as 11.00 horas a toda a veciñanza a asistir á lectura do manifesto institucional que realizará a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco, no Centro Cívico de Malpica. Posteriormente, e no mesmo local, María Varela Bardanca dará unha charla en torno o papel da muller no deporte. Cómpre destacar que foi recoñecida como a mellor xogadora de fútbol sala da nosa terra.

Un encontro con dúas convocatorias, a primeira destinada ao estudantado. E, a segunda, de 12 a 13 horas, estará aberta a toda a veciñanza que desexe asistir.

Experiencia en primeira persoa

Tratáse dunha oportunidade para escoitar, en primera persoa, a experiencia da deportista que comezou a carreira profesional ós 13 anos no Colexio Karbo, e logo militou no Sal Lence. Durante a súa etapa en activo no campo tamén xogou nas seleccións galega e nacional. Ademais, foi responsable do combinado galego absoluto de fútbol sala.

Actualmente é animadora deportiva do Concello de Malpica e entrena o equipo femenino de fútbol sala do Viaxes Amarelle. Unha profesional que traballa por un futuro en igualdade, e que isto tamén se vexa reflexado no deporte feminino.

O Concello de Malpica organiza esta charla para que toda a poboación poida escoitar ás vivenzas de María Varela, de cómo cambiaron as cousas e o que aínda queda por facer para que no deporte. Unha área que, ao igual que acontece con todos os aspectos da vida, non debe estas marcada polo sexo senón polas cualidades e capacidades das persoas.