Luns 15°
  4. O Concello de Malpica celebra a primeira verbena da Costa da Morte con música e atraccións para todas as idades

18Mar 2022

Hoxe e mañá Malpica enchérase de luz e son para celebrar a chegada do equinoccio de primavera onde a luz diúrna gaña horas á noite

Malpica está hoxe e mañá de celebración coa primeira verbena da Costa da Morte, Festa da Luz. O Concello ven de organizar o evento coincidindo co equinoccio de primavera onde a luz diúrna gaña horas ás horas de noite. Con tal motivo xa está todo listo na zona portuaria e nas rúas de Malpica, onde haberá actividades para todos os públicos.

Na xornada de hoxe xa se poden gozar das actividades situadas na zona portuaria. Unha programación pensada en todas as idades entre as que están incluídas unha noria de 15 metros, inchables destinadas para os máis cativos e cativas así como outras atraccións.

Xa pola noite, ás 22.00 horas, na carpa climatizada de 600 metros cadrados comezará a verbena coa música da discoteca móbil La Mega CDC. Media hora máis tarde Malpica recibirá ao Combo Dominicano poñendo todo o son e ritmo á noite. A verbena durará ata a madrugada alternado a actuación da orquestra e de La Mega CDC.

Sábado de feira e música

Para mañá esta prevista a continuación das atraccións na zona do  porto e ao longo do días (desde a maña ata as 20.00 horas) estará aberta a feira que se instalará ao longo da rúa principal de Malpica.

Pola noite o son estará a cargo da Minidisc, que dará paso á musica Orquestra Cinema. A agrupación musical presentará en Malpica o espectáculo co que inician a xira do verán 2022 polo que, os que se acheguen ata o Concello, terán a oportunidade de gozar en primicia do novo show.

Dous días de ritmo e diversión impulsados e organizados pola Concellería de Turismo Festexos e Mar. Desde o Concello de Malpica animamos a todo o mundo a participar nesta verbena, respectando sempre as medidas sanitarias vixentes, en beneficio da saúde de todos.

Seguridade

Para o desenvolvemento destes dous días o Concello lembra a obrigatoriedade de cumprir coas medidas de seguridade sanitarias vixentes respecto do covid19. Ademais a Policía Local, Protección Civil e outras asistenciais médicas velarán polo bo desenvolvemento desta Festa da Luz. O Concello ten habilitado, a entrada de Malpica, un aparcamento gratuíto e iluminado para facilitar a mobilidade de todos os que veñan a gozar desta festa.