4. O Concello de Malpica amplía ata o domingo o servizo de salvamento e socorrismo nas praias de Area Maior e Canido

3Set 2015

A Concellería de Obras e Servizos vén de reparar a escaleira de acceso ao areal de Beo para mellorar a seguridade dos usuari@s
540-f-foto

O Concello de Malpica amplía ata o domingo o servizo de salvamento e socorrismo nas praias de Area Maior e Canido, segundo informou o concelleiro de Obras, Servizos e Seguridade, Miguel Fernández. Á vista das previsións meteorolóxicas e da elevada afluencia que se agarda para a fin de semana, o Concello de Malpica optou por garantir a seguridade e prorrogar uns días os contratos dos seis socorristas, que empezaron a traballar o 20 de xuño.

Este verán o servizo reforzouse grazas á colaboración da Agrupación de Voluntarios de Protección Civil, que se sumou á vixilancia as fines de semana, e á disposición dun maior número de medios materiais. O equipo inclúe unha embarcación, tubos de rescate, boias torpedo, un taboleiro espiñal para a inmobilización de posibles lesións medulares, un desfibrilador e un taboleiro de rescate innovador, xa que ao ser inchable é máis lixeiro e polas súas dimensións permite realizar vixilancias dinámicas pola praia.

O servizo de salvamento estará operativo esta fin de semana nas praias de Area Maior e Canido en horario ininterrompido de 12 a 20. Nas praias do municipio que non dispoñen de socorristas hai aros salvavidas e a sinalización correspondente para que os usuarios tamén poidan gozar delas.

A Concellería de Obras, Servizos e Seguridade acometeu, así mesmo, ao longo do verán, unha serie de obras de acondicionamento dos areais, fundamentalmente orientadas a garantir a seguridade dos usuarios. Neste sentido, a última actuación que se levou a cabo foi a mellora da escaleira de acceso á praia de Beo, o que permitiu reducir a perigosidade da baixada.