Luns 15°
  4. O Concello de Malpica abre a inscrición para os próximos cursos formativos que se impartirán no Centro Cívico

28Mar 2022

Para os cursos de Ansiedade e Estrés, do 18 de abril; e o de Primeiros Auxilios, para o 3 de maio, terán prioridade as persoas en risco de exclusión social

O Concello de Malpica xa ten aberto o prazo de inscrición para os próximos cursos de formación, que se impartirán no Centro Cívico, situado na rúa Ventorrillo.

O vindeiro 18 de abril será o curso de Ansiedade e estrés. Xa para o primero martes de maio, día 3, está previsto o curso de Primeiros Auxilios. Ambas formacións serán de 10.00 horas a 14.00 horas.

Inscricións

Todas as persoas interesadas poden formalizar a súa solicitude nos servizos sociais, ou a través do número de teléfono 981 720 280.

O Concello lembra que son prazas limitadas e que terán prioridade na adxudicación de prazas as persoas en risco de exclusión social.

Con estas formacións o Concello continúa apostando polo desenvolvemento de actividades formativas. Con estas accións, preténdese contribuír a que os coñecementos cheguen a máis poboación.