Luns 15°
  4. O Concello convoca o proceso de selección de dous auxiliares de policía local

15Abr 2016

O Concello convoca o proceso de selección de dous auxiliares de policía local

Convocatoria proceso de selección de dous auxiliares de policía local para o Concello de Malpica de Bergantiños durante a época estival.

Mediante resolución de alcaldía nº 141/2016 de data de 14 de abril de 2016 se procedeu á aprobación das Bases para a selección de dous Auxiliar da Policía Local, en réxime de contratación laboral temporal, que desenvolverá o seu traballo no Servizo da Policía Local de acordo coas necesidades do servizo.

Duración contrato: dous meses (tempada estival ano 2016)

O prazo de presentación de instancias: 10 días naturais contados dende o día seguinte ó da publicación do anuncio da convocatoria no Diario La Voz de Galicia, todo isto de conformidade co establecido no punto terceiro (presentación de instancias) das bases que rexen a convocatoria.

As bases da convocatoria atópanse nas oficinas xerais do concello de Malpica (teléfono: 981-720001).

O alcalde,

Eduardo José Parga Veiga