Martes 15°
Mércores 14°
  4. O campo municipal de Xaviña conta con novos vestiarios

11Mar 2022

O campo municipal de Xaviña conta con novos vestiarios

O alcalde do Concello de Malpica e a concelleira de Deportes entregaron hoxe as chaves das instalación

O alcalde de Malpica e a concelleira de Deportes, Eduardo Parga e Noelia Freijeiro respectivamente, entregaron hoxe as chaves dos novos vestiarios do campo municipal de Xaviña, en Buño.

Os representantes do Concello deron as chaves das instalacións a Héctor Castro, presidente do UD Cerqueda, e a Martín Pena, directivo do Buño SCD, desexando que o novo local sexa testigo de moitas celebracións.

Os novos vestiarios están situados nun edificio anexo ao campo de fútbol cunha cuberta tipo sándwich de imitación a tella curva, e a fronte de muro é de bloque cerámico. Os vestiarios dos xogadores contan con bancos de madeira e os correspondentes aseos e duchas. Asemade o espazo para o conjunto arbitral ten, ademáis, mesa e cadeiras.