4. Medio cento de nenos e nenas participan na Escola de Fútbol do Concello de Malpica

30Out 2015

Os rapaces están divididos en catro categorías: prebenxamín, benxamín, alevín e infantil

540-f-foto

Un total de 47 nenos e nenas acoden este curso á Escola de Fútbol do Concello de Malpica, unha iniciativa da Concellería de Deportes destinada aos alumnos/as de Educación Primaria. Os rapaces/as están divididos en catro categorías: prebenxamín (nacidos nos anos 2008 e 2009), benxamín (2006 e 2007), alevín (2204 e 2005) e infantil (2002 e 2003). Todos comezaron xa os seus adestramentos, que no caso dos prebenxamíns e benxamíns son os luns e mércores, e no dos alevíns e infantís os martes e os xoves.

O alcalde, Eduardo Parga; o concelleiro de Deportes, Iago Espasandín, e o tenente de alcalde, Miguel Fernández, acudiron á posta en marcha da actividade, que se desenvolverá ao longo de todo o curso e que forma parte da ampla oferta da Escola Municipal de Educación Física (EMEF) do Concello de Malpica.