4. Matriculados 23 veciños e veciñas do municipio de Malpica nos cursos de graduado en ESO iniciados hoxe

9Dec 2014

Os primeiros en incorporarse ás clases foron os 11 alumnos de Buño e o xoves farano outros 12 na capital municipal
540-f-foto

Hoxe comezaron as clases para o primeiro dos dous grupos de veciños e veciñas matriculados no curso de graduado en ESO organizado polo Concello de Malpica de Bergantiños e subvencionado pola Deputación Provincial da Coruña. Ás 10 da mañá incorporáronse á aula da Casa do Oleiro os 11 integrantes do grupo de Buño, que foron recibidos polas súas maestras, pola concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín, e polo alcalde, Eduardo Parga Veiga. Tamén asistiu o presidente de Íntegro, Adolfo López Baña, xa que esta entidade é a encargada da formación.

O alcalde animou aos participantes a aplicarse para conseguir unha titulación imprescindible para continuar a súa formación, para incorporarse ao mundo laboral ou para mellorar profesionalmente.

O xoves, ás 10 horas, empezarán as clases os 12 matriculados para o grupo de Malpica. Durante decembro e xaneiro haberá dúas horas de clase semanais, e a partir de febrero serán catro horas, tanto en Buño coma en Malpica. No caso de que a algún alumno lle quede algún módulo pendente para setembro, ao longo do mes de agosto haberá clases de reforzo.