Luns 15°
  4. Malpica, incluída na 42ª Regata Rías Altas de vela

14Feb 2015

Malpica, incluída na 42ª Regata Rías Altas de vela

Membros do comité organizador celebraron unha reunión na casa consistorial con representantes do Concello
540-f-foto

Xa hai datas para a Regata Rías Altas de vela, que este ano desenvolverase entre o 9 e o 12 de xullo. O comité organizador da 42ª edición estableceu as catro etapas da competición: A Coruña-Sada, Sada-Muxía, Muxía-Malpica, Malpica-A Coruña.

A casa consistorial de Malpica acolleu unha reunión na que se avanzaron os detalles desta nova edición da regata, na que colaboran a Universidade da Coruña -a través da Escola de Turismo e da Escola Superior de Náutica- e a Academia de Gastronomía Galega. O Concello de Malpica estivo representado polo tenente de alcalde, Miguel Fernández; a concelleira de Promoción Económica, Pilar Doldán, e o técnico de Deportes, Pablo Lista. Os membros do comité organizador que se desprazaron ata a localidade agradeceron “a favorable acollida” que tivo a iniciativa por parte do goberno municipal. “É un alto honor para o Real Club Náutico e todos os que traballamos no proxecto de converter a Regata Rías Altas nun referente da vela pesada española ter entre a dotación deste barco á Universidade”, apuntaron.

Nesta 42ª edición complementarase a competición deportiva coa publicación de diverso material con contido turístico, e tamén se tratará de implicar ao sector da hostalería mediante a elaboración de menús específicos para a regata.