Luns 14°
  4. Malpica é a capital do surf nacional e galego esta fin de semana

13Nov 2021

Malpica é a capital do surf nacional e galego esta fin de semana

O Concello de Malpica convértese esta fin de semana na capital do surf. A praia de Area Maior acolle estes días as probas da Liga Galega e o Campionato Nacional de Longboard.

A praia malpicá foi o escenario escollido para levar a cabo este sábado e domingo, 13 e 14 de novembro, a 4ª Proba do Circuíto Nacional de Longboard e a 2ª Proba Liga Galega Open, Máster e Sub 18 Longboard.

O evento está organizado pola Federación Galega de Surf, Federación Española de Surf e a escola local One Surf Academy, e colaboran o Concello de Malpica , Xunta de Galicia e Deporte Galego.

Esta gran cita co surf estaba programada inicialmente para celebrarse a finais do pasado mes de outubro, pero debido ás condicións climatolóxicas e do mar tivo que ser aprazada ata o día de hoxe. Desta volta o tempo si acompañou ás e aos participantes das probas e permitiu que moitos espectadores se achegase ata a praia de Area Maior para presenciar o espectáculo.