Mércores 14°
  4. Inaugúrase a exposición “Trece luces na nosa costa” de Antonio Fernández

7Nov 2021

Inaugúrase a exposición “Trece luces na nosa costa” de Antonio Fernández

A exposición “Trece luces na nosa costa” de Antonio Fernández xa se pode visitar no Centro Cívico de Malpica logo de que esta tarde quedase inaugurada.

No acto estivo presente Xosé Regueira vicepresidente da Deputación de A Coruña, o Alcalde Malpica, Eduardo Parga Veiga e o artista Antonio Fernández. Eduardo Parga agradeceu a xentileza do autor “por ofrecernos esta exposición fotográfica dos faros da nosa costa, empregando unha técnica singular: o destello” así como tamén, por deixar que “a nosa localidade acolla a mostra para deleitarnos con parte do noso patrimonio” como son os faros. O Alcalde de Malpica tamén eloxiou a figura de Antonio Fernández e destacou o seu vencello con Malpica.

Xosé Regueira, vicepresidente da Deputación de A Coruña destacou que grazas ás fotografías de Antonio Fernández “sempre se descobre unha cousa nova e sempre se acaba vendo algo máis” pois “Antonio ten a capacidade de mostrarnos realidades que están ocultas”.

No acto de inauguración de “Trece luces na nosa costa” tamén estiveron presentes alcaldes da zona como Evencio Ferrero do Concello de Carballo e José Manuel López do Concello de Laracha, e pechou a presentación a música de Miguel Anxo Calvo, O´Mighelo co seu acordeón.

“Trece luces na nosa costa”

A exposición fotográfica de Antonio Fernández permite descubrir dun xeito diferente todos os segredos e historias que agochan os faros da nosa costa como parte importante do noso patrimonio.

Fernández é un mestre xubilado que conta no seu haber con seis premios de diferentes certames, malia que se iniciou neste mundo da fotografía de xeito tardío.

No acto de inauguración desta tarde, Antonio Fernández ensinoulles aos presentes a técnica que emprega para realizar as fotos que se recollen na exposición.

A mostra fotográfica poderase visitar ata o vindeiro 10 de decembro no Centro Cívico de Malpica de luns a venres en horario de 10.00 a 13.30 horas e de 15.30 a 20.00 horas.