Luns 14°
  4. Presentada en Malpica a iniciativa “As voces das mulleres”

21Xan 2022

Presentada en Malpica a iniciativa “As voces das mulleres”

O Concello colabora co proxecto de Aantena

O Centro Cívico de Malpica acolleu este luns, 17 de xaneiro, á tarde a presentación de “As voces das mulleres”, unha iniciativa da compañía teatral Aantena na que o Concello colabora. Este proxecto de teatro comunitario tamén conta co apoio da Deputación da Coruña.

É un programa que pulsará pola memoria das mulleres do rural e que como resultado terá a creación dunha ruta cultural e teatral. Pode apuntarse calquera persoa con inquietudes artísticas de cara a participar nas representacións ou, simplemente, se coñece ben a cultura popular do lugar. Debe poñerse en contacto co departamento de cultura  ou coa propia entidade.

En termos globais, “As voces das mulleres” consiste nunha recollida e rexistro da cultura inmaterial local dende unha perspectiva de xénero e en base a criterios antropolóxicos. Por unha banda, levarase a cabo un obradoiro de investigación e recollida. Darase corpo á vida de mulleres invisibles. Outro apartado consistirá nun taller de teatro comunitario. Finalmente, co material recollido e seleccionado farase unha intervención teatral na que as participantes serán as protagonistas, co obxectivo último de articular un vieiro cultural a través de varios recunchos e espazos da vila. Os contidos creados serán rexistrados en diferentes formatos dixitais e quedarán recollidos nunha páxina web creada para a ocasión.

A próxima cita no municipio malpicán será o luns 24 da vindeira semana ás 19.00 horas no Fondo Lugrís do Centro Cívico (a cúpula).