Luns 15°
Martes 14°
  4. O Concello de Malpica organiza a primeira verbena da Costa da Morte os días 18 e 19 de marzo

10Mar 2022

O Combo Dominicano e a Orquestra Cinema, así como a discoteca móvil La Mega CDC poñerán o ritmo na zona portuaria a vindeira fin de semana

O Concello organiza a primeira verbena da Costa da Morte, que se celebrará os días 18 e 9 de marzo. Será na zona portuaria de Malpica, onde se instalará unha carpa climatizada de 600 metros cadrados.

Así, o vindeiro venres, ás 22:00 horas, comezará a verbena coa música da discoteca móvil La Mega CDC. Media hora máis tarde Malpica recibirá ao Combo Dominicano poñendo todo o son e ritmo á noite. A verbena durará ata a madrugada alternado a actuación da orquestra e de La Mega CDC.

O sábado, 19 de marzo, a primeira actividade será unha feira que se situará ao longo da rúa principal de Malpica, e que estará aberta ata o fin do día, aproximadamente ás 20:00 horas.

Xa pola noite, a zona portuaria volverá a ter música con CDC Minidisc, que dará paso á Orquestra Cinema, que presentará, por primeira vez, o espectáculo co que inician a xira do verán 2022.

Dous días de ritmo e diversión impulsados e organizados pola Concellería de Turismo Festexos e Mar. Desde o Concello de Malpica animamos a todo o mundo a participar nesta verbena, respectando sempre as medidas sanitarias vixentes, en beneficio da saúde de todos.