Martes 15°
Mércores 14°
  4. Estudantes dun centro coruñés percorren os puntos máis relevantes do patrimonio xeolóxico do Concello de Malpica

19Mar 2022

O alumnado do CPR Fogar de Santa Margarita visitou algunhas zonas significativas, ao paso polo Faro de Punta Nariga estiveron co tenente alcalde e a concelleira de Educación

O Concello de Malpica recibiu este fin de semana a un grupo de estudantes de 1º e 2º de Bacharelato de Xeoloxía, do CPR Fogar de Santa Margarida (A Coruña), que visitaron as zonas máis significativas do noso patrimonio xeolóxico.

Preto dunha vintena de alumnas e alumnos xunto con varios titores que foron recibidos polo tenente alcalde, Miguel Fernández e a concelleira de Educación, Cultura, Patrimonio e Deportes, Noelia Feijeiro.

Con esta actividade o centro achega as mozas e mozos o noso patrimonio natural e observar as formación xeolóxicas que se atopan ao longo da ruta dos Faros de Malpica, pasando polo Faro de Punta Nariga e con parada no miradoiro do Faro de San Adrián. Todo isto gozando das vistas ás Illas Sisargas.

Unha iniciativa educativa que achega aos estudantes de outros concellos á materia que tratan nas aulas e que descobren a nosa terra a todos eles.