4. Este sábado celébrase unha nova edición da Cea das Letras

9Nov 2021

Este sábado celébrase unha nova edición da Cea das Letras

A xa consolidada Cea das Letras, organizada pola Asociación Cultural Caldeirón e o Concello de Malpica celebrarase este vindeiro sábado 13 de novembro ás 20:30 horas.

Nesta cita gastronómica-cultural, que conta coa colaboración da Deputación de A Coruña, darase a coñecer o fallo do xurado do XVI Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas.

No acto, que que terá lugar na Casa da Cultura de Seaia, tamén se fará a presentación do libro “Na república da intimidade” de Ricardo Seixo. A Cea das Letras 2021 contará amais coas actuacións musicais das Cantareiras de A.C. Raigañas e Farrapos.

Todas as persoas interesadas en asistir á Cea das Letras, que ten un prezo de 20 euros, poden reservar praza chamando á Asociación Cultural Caldeirón no teléfono 649 507 285 ou ao Concello de Malpica no 981707104.