Martes 14°
Mércores 14°
  4. Dúas das oito participantes no curso de Tapas e Aperitivos do PIMD Rural de Íntegro xa acadaron a inserción laboral

22Xul 2016

DIPLOMAS TAPAS E APERITIVOS 1

Seis das oito participantes no curso de Tapas e Aperitivos organizado polo Concello de Malpica e a Asociación Íntegro dentro do PIMD Rural recibiron hoxe os seus diplomas. As outras dúas non puideron completar o curso porque xa conseguiron traballo. A concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco, que acudiu ao acto de clausura, expresou a satisfacción do goberno municipal pola inserción laboral das dúas usuarias da acción formativa, posto que, en definitiva, ese era o principal obxectivo.

No acto participou tamén o presidente de Íntegro, Adolfo López Baña, que una vez máis subliñou a importancia de que as Administración públicas se impliquen con este tipo de accións formativas, que no caso do Punto de Intervención para Mulleres con Diversidade Funcional van especialmente dirixidas ás mulleres con disCapacidade e que teñen como finalidade seguir avanzando cara a inclusión real. As alumnas demostraron o resultado da súa formación preparando e servindo tomates recheos e quiche de verduras. Os dous pratos estaban exquisitos.

A semana pasada rematou tamén o obradoiro de Informática, tamén dirixido a mulleres, que se levou a cabo na Casa do Oleiro de Buño. Con este tipo de iniciativas preténdese contribuír ao desenvolvemento das mulleres con disCapacidade na sociedade, dotándoas de coñecementos necesarios e útiles tanto para a súa vida diaria como para  a mellora do emprego e a plena inclusión.