4. Campaña de doazón de sangue en Malpica e Buño

30Xuñ 2016

Campaña de doazón de sangue en Malpica e Buño

O Centro de Transfusión de Galicia, en colaboración co Concello de Malpica, levará a cabo unha campaña especial de doazón de sangue en Malpica e Buño. Unha unidade móbil desprazarase o luns 4 á capital municipal. O vehículo estará a disposición das persoas que queiran sumarse a este acto solidario diante do Centro Cívico, en horario de 10.30 a 14.00 e de 16.30 a 21.00. O martes 5 a unidade móbil estará diante do Teleclub de Buño dende as 16.30 ata as 21.0 horas.

MALPICA-cartelsangue

Coñece máis sobre a doazón de sangue:

• Poden doar todas as persoas cunha saúde normal, con idade entre 18 e 65 anos e que pesen máis de 50 quilos.
  • Non se debe acudir sen almorzar, e despois de xantar hai que esperar dúas horas.
  • Os homes poden doar cada 3 meses e as mulleres, cada 4 meses.
  • Un médico realiza unha revisión do estado de saúde e mide o pulso, a tensión e o nivel de hemoglobina para descartar unha anemia.
  • Emprégase material estéril e dun só uso.
  • O volume de sangue doado recupérase case de inmediato.
  • De cada doazón de sangue obtéñense tres compoñentes sanguíneos que se utilizan no tratamento de diferentes enfermidades.
  • Cada día, os hospitais atenden unha media de 3.000 urxencias, 500 intervencións cirúrxicas e 3 transplantes de órganos e tecidos. Por iso, cada día son necesarias entre 400 e 500 doazóns.