4. Bandas galegas e internacionais estarán presentes no Festival Rock de Malpica

16Nov 2021

Bandas galegas e internacionais estarán presentes no Festival Rock de Malpica

A Concellería de Turismo e Festexos do Concello de Malpica organiza o Festival Malpica Rock.

O evento terá lugar o vindeiro sábado 4 de decembro e albergará diversas actuacións musicais de bandas tanto galegas como internacionais, como é o caso de 58 Shots, unha das bandas máis excitantes que xurdiron na escena musical francesa.

O seu estilo de hard rockin´blues crudo resoará no Concello de Malpica xunta grupos da talle de Ambigüo (Laracha) de Indie Pop Rock ambiguo, El Puto Antón + artistas convidados e Recambios Tucho nado no seo de Heredeiros da Crus no ano 2000.

O Festival Malpica Rock levarase a cabo na Rúa Eduardo Vila Fano e as actuacións darán comezo a partir das 21:30 horas, tamén haberá carpa.