4. Asinado o contrato das obras de recuperación ambiental do espazo público da Camposa

24Mar 2017

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, e o representante da empresa Construcciones Alejandro Martínez e Hijos, asinaron hoxe o contrato para a execución das obras de recuperación ambiental do espazo público da Camposa, en Buño. No acto estivo presente tamén o concelleiro de Obras e Servizos, Miguel Fernández. O proxecto, incluído no Plan de Medio Ambiente (PMA 2016) da Deputación da Coruña, suporá un investimento de 34.835,62 euros.

MALPICA CONTRATO CAMPOSAO espazo público da Camposa rexistra unha importante actividade, xa que concentra os servizos da Casa do Oleiro, o antigo centro comarcal e o novo centro de saúde, cunha gran afluencia diaria. Precisamente, e para facilitar os desprazamentos dende a vila de Buño ata A Camposa, o Concello de Malpica xa acometeu no seu momento, con fondos da Xunta de Galicia, a construción dunha senda peonil.