4. As obras do centro de saúde de Buño empezarán o mes que vén

9Xan 2015

As obras do centro de saúde de Buño empezarán o mes que vén

O vicepresidente da Xunta anunciou hoxe que a construción do edificio xa foi adxudicada por máis de 600.000 euros
540-f-foto

As obras de construción do novo centro de saúde de Buño foron adxudicadas por máis de 600.000 euros, segundo anunciou o vicepresidente da Xunta, Alfonso Rueda, durante a visita que fixo hoxe á vila oleira. “Só falta formalizar o contrato”, dixo, para que a empresa poida empezar a traballar, pero en todo caso está previsto que o faga antes do Entroido. O prazo de execución, fixado inicialmente en 9 meses, quedou reducido a 7, polo que o edificio sanitario estará rematado antes de fin de ano.

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, destacou a importancia deste investimento, xa que “levamos vinte anos intentando que se faga”, comentou. O novo centro de saúde será construído nunha parcela próxima ao Centro Comarcal e a Casa do Oleiro que os representantes do goberno municipal amosaron hoxe ao vicepresidente e á delegada territorial da Xunta na Coruña, Belén do Campo. O edificio terá capacidade para os tres médicos e o profesional de enfermería que desenvolven a súa actividade en Buño, así coma unha sala polivalente, área de administración e arquivo, almacéns e servizos comúns. A superficie construída será de 525 metros cadrados.