4. As Noites da Vila de Malpica inclúen este verán un ciclo de maxia internacional

28Xuñ 2016

As Noites da Vila de Malpica inclúen este verán un ciclo de maxia internacional

As Noites na Vila comezan con maxia. Esta fin de semana terá lugar no paseo marítimo o primeiro dos sete espectáculos de ilusionismo e teatro que se levarán a cabo ao longo do verán en Malpica.

A programación da Concellería de Educación, Cultura e Turismo arranca este sábado, 2 de xullo, ás 20.30 horas, coa actuación do Mago Noel dentro do ciclo Malpica Máxica, que inclúe catro espectáculos internacionais. O día 9, de feito, estará en Malpica o Mago Camawey, de Cuba, e o 16 collerá o relevo o Mago Carlos Adriano, de Arxentina. A última actuación será o 12 de agosto e reunirá aos magos galegos Dani e Rafa co espectáuclo “O Baúl do Mago”, do que ofrecerán varios pases de 10 minutos dende as 17.00 ata as 21.00 horas.

O Concello de Malpica tamén volverá a poñer en escena o seu Retablo de Fantoches Rafael Dieste, que por terceiro ano lembrará a estrea de “La doncella guerrera” na vila o 20 de outubro de 1933, no marco das Misións Pedagóxicas.

A primeira representación será o 23 de xullo. Microminia Títeres ofrecerá no paseo marítimo “Vacacións no mar”, un espectáculo de títeres de luva e siluetas apto para todos os públicos. O 6 de agosto será a quenda de Títeres Cachirulo con luvas chinesas e variñas para dar vida a “Alicia no país das marabillas”. E, por último, o 13 de agosto chegará a Tropa de Trapo con “Zona de obras”, no que mesturan contos con música e obxectos de reciclaxe.

Todos os espectáculos serán ás 20.30 horas no paseo marítimo. No caso de choiva trasladaranse ao auditorio do Centro Cívico.