Martes 15°
Mércores 14°
  4. As concellarías de Turismo e Promoción Económica poñen en marcha o Concurso de Escaparates de Nadal

21Dec 2021

Haberá 900 euros en xogo e o prazo para inscribirse remata o próximo luns, día 27, inclusive, no Concello

A programación de Nadal do Concello de Malpica para este 2021 aínda trae unha sorpresa máis: seguirase organizando o concurso de escaparates, de temática propia destas datas. Organizan as concellarías de Turismo e Promoción Económica.

Os interesados teñen ata o próximo luns, día 27, inclusive, para apuntarse no consistorio. Deberán cubrir un formulario, que se adxunta nesta nova.

Para a valoración dos mesmos, terase en conta o traballo, a estética e, sobre todo, a orixinalidade das creacións.

Haberá seis premios a repartir entre os mellores. Un primeiro de 300 euros, un segundo de 200, e catro terceiros de 100.

Para máis información pódese chamar ós teléfonos 981 72 03 18 ou 693 400 673.

É unha iniciativa máis para dinamizar a vila e fomentar o comercio local. Boa sorte a todos!