4. Aberta a inscrición para as prazas que ten reservadas o Concello de Malpica na Travesía a Nado Illas Sisargas

15Mar 2017

O Concello de Malpica ten aberto dende onte e ata o día 30 o prazo de inscrición para as prazas que ten reservadas na 8ª Travesía a Nado Illas Sisargas, que se celebrará o 6 de agosto. Segundo informou o concelleiro de Deportes, Iago Espasandín, os solicitantes teñen que ser maiores de 18 anos ou maiores de 16 con consentimento paterno. Na adxudicación terán preferencia as persoas empadroadas no municipio.

A inscrición realizarase no Departamento de Deportes do Concello de Malpica en horario de 9:00 – 14:00 ou no teléfono 981 720 001. As persoas que resulten adxudicatarias das prazas reservadas para o Concello de Malpica pagarán unha cota de inscrición reducida de 30 €, 5 dos cales destinaranse a unha ONG. O concelleiro Iago Espasandín agradece a colaboración do Club Travesía Sisargas habilitar este prazo extraordinario de inscrición.

Para o resto dos participantes o prazo abrirase o 1 de abril, e as anotacións formalizaranse a través da páxina www.championchipnorte.com. A cota será de 50%, e o 10% de todas as inscricións será doado á Cruz Vermella para o seu programa de atención á primeira infancia. Máis información na web www.travesiasisargas.com.