Martes 15°
Mércores 14°
  2. Uncategorized
  3. A Travesía Sisargas volveu a ser un éxito.

15Ago 2022

A Travesía Sisargas volveu a ser un éxito.

A XII Travesía Sisargas de #Malpica encheu Malpica de deporte e diversión nunha xornada que xa se converte en tradición anual.Múltiples persoas achegáronse á Praia Area Maior de Malpica para animar aos deportistas.Os premios foron entregados por Eduardo Parga, alcalde de Malpica, Miguel Ángel Fernández, concelleiro, Noelia Freijerio, concelleira de Deportes, Pedro Pérez, patrón maior da Confraría de Malpica e Carlos Touriño, presidente da Federación Galega de Natación e Andrés Carrera, vocal da Federación Galega de Natación.

Clasificacións:

Travesía 1000 metros

Feminino Irea Alén, Sara Fernández, María González

Masculino: Manuel Souto, Aritz González, Pablo Gómez

Travesía 2.500 metros

Feminino: Lucía Villarnovo, Alba Gómez, Inés Borge.

Masculino: Mateo García, Marcos Martínez, Darío Pérez

Travesía 4.200 metros

Feminino: Nerea Alvite, Alicia Gómez, Julia Chamosa

Masculino: Mario Méndez, Puga Lucas, Costa Marcos del Río

No acto tamén houbo un aplauso en lembranza das perosas que xa non están connosco: Pedro Gambón, organizador da 1ª Travesía Illas Sisargas, Genaro Amigo, patrón maior e dos deportistas Antonio Gómez Reino, Pedro Manuel Alonso, e Roberto García Pazos. O Concello de Malpica colabora na organización da Travesía, na que tamén estiveron implicadas a Confraría de Pescadores de Malpica, a Deputación da Coruña, , protección civil de Malpica, a Cruz Vermella e a Agrupación Provincial de Protección Civil.Un evento patrocinado por Desarrolla, Duacode, Saunier Duval, Galicia Calidade, Cabreiroá, e no que colaboraron Buceo Malpica, Restaurante Material, Area Chill Out, e os barcos Adrina, Castelao e Pasa Aquí.Moitas grazas a todos os participantes e parabéns ós gañadores.