4. A hostalaría do Concello de Malpica celebra o Día de Rosalía rememorando a súa receita do Caldo de Gloria

21Feb 2022

A hostalaría do Concello de Malpica súmase, un ano máis, á celebración do Día de Rosalía de Castro, 23 de febreiro, servindo cuncas de Caldo de Gloria nos establecementos anotados para participar nesta actividade. Con motivo do aniversario do nacemento da escritora galega esta tapa será o acompañamento das consumicións que se realicen desde o mediodía ata a noite.

Nesta edición os locais de hostalaría nos que poderás degustar o Caldo de Gloria son os seguintes:

• Bar Arcos Malpica

R/ Ramona Criado, s/n

• Bar Ibarra

R/ Emilio González López, 8

• Casa Vítaro

As Rabuceiras, 15 (Leiloio)

• Cornecho de Tano

R/ Eduardo Pondal, 1

• Restaurante San Francisco

R/ Eduardo Pondal, 5-7

Receita de Rosalía

Esta homenaxe, a través da cociña, realízase seguindo a receita que a escritora describe no poema “Miña terra, me lar”, de Follas Novas. Neste texto descríbese como unha muller pobre consegue, fronte ás adversidades que a rodean e ás súas propias penurias, facer un caldo de gloria. Así logra alimentarse e sobrevivir, ao tempo que da conta da súa felicidade ao pé do lume da lareira.

Na actividade, que se desenvolve a través da Concellería de Educación, Cultura, Patrimonio e Deportes en colaboración coa Fundación Rosalía de Castro, os locais participantes tamén recibirán carteis e manteis de papel conmemorativos co poema da receita así como outras para poder elaborar o Caldo de Gloria.