4. A Escola Municipal de Educación Física amplía a súa oferta para os nenos e nenas en idade escolar

26Set 2015

O prazo de inscrición está aberto ata o 23 de outubro no Departamento de Deportes ou nos respectivos centros escolares

540-f-foto

Escola de porteiros, ximnasia rítmica, fútbol, baloncesto, psicomotricidade, patinaxe e aerobic integran a oferta da Escola Municipal de Educación Fïsica (EMEF) do Concello de Malpica para as nenas e os nenos en idade escolar, que vén de facer pública o concelleiro de Deportes, Iago Espasandín.

O prazo de inscrición está aberto ata o 23 de outubro no Departamento de Deportes (de 09.00 a 14.00 horas), nos respectivos colexios, a través do número de teléfono 981 720 001 ou do correo electrónico pablo.lista@malpica.dicoruna.es. No cadro adxunto pódese consultar a oferta completa por horarios, idades e centros.

Así mesmo, segue aberto o prazo de inscrición para a Escola Municipal de Tenis, dirixida tanto a nen@s coma a adult@s, aínda que se requirirá un mínimo de participantes para que se poña en marcha. As sesións de adestramento, dirixidas polo Club de Tenis Punta Salera, da Pobra do Caramiñal, desenvolveranse os domingos no polideportivo. Hoxe ás 12 horas celebrarase unha xuntanza con tod@s @s interesados no salón de plenos do Concello.

Os e as maiores de 16 años tamén poden participar nos cursos de ximnasia terapéutica (grupos en Malpica e Buño) e zumba (Malpica). Máis información no Departamento de Deportes.