Luns 16°
  4. A Deputación da Coruña mellora a circulación na zona de Beo a petición do goberno municipal

6Nov 2014

Na estrada de Ponteceso, á altura da Ponte Berrón, o organismo provincial pavimentou un tramo de preto dun quilómetro e instalou quitamedos
540-f-foto

O concelleiro de Obras de Malpica, Miguel Fernández, supervisou hoxe as obras que está levando a cabo a Deputación da Coruña, a petición do goberno municipal, na estrada de Malpica a Ponteceso. O organismo provincial actúa en dous tramos coa fin de mellorar a seguridade para o tráfico. Na zona de Ponte Berrón acondicionouse xa a estrada nun tramo dun quilómetro, aproximadamente, que foi pavimentado con aglomerado en quente. Además instaláronse arredor de 50 metros de quitamedos nunha curva perigosa.

Os operarios están a traballar agora no tramo da vía ao seu paso polo núcleo de Beo, onde existían problemas coa auga. Para evitalos, dende a Concellería de Obras solicitouse á Deputación a limpeza das tuberías e a instalación de dous novos pozos, co cal quedarán solucionados. O concelleiro Miguel Fernández agradeceu a rápida resposta do organismo que preside Diego Calvo.