4. A Consellería de Presidencia subvenciona un turismo e unha motocicleta para a Policía Local de Malpica

6Mai 2015

O alcalde destaca que os novos vehículos permitirán “seguir mellorando a calidade dos servizos que estamos a prestar aos veciños e veciñas”
540-f-foto

O Concello de Malpica de Bergantiños poderá renovar o parque móbil da Policía Local grazas a unha subvención que vén de conceder a Consellería da Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza a través da Dirección Xeral de Emerxencias e Interior. Dende este departamento comunicaron hoxe ao alcalde, Eduardo Parga Veiga, a concesión dunha motocicleta tipo trail e un turismo que permitirá substituír un dos vehículos actuais, xa moi antigos.

A entrega levarase a cabo a partir da publicación da resolución definitiva no Diario Oficial de Galicia (DOG). As subvencións, destinadas a concellos de menos de 50.000 habitantes, están incluídas no programa operativo Feder-Galicia 2007-2013, e permitirán, segundo destacou o alcalde de Malpica, “seguir mellorando a calidade dos servizos que estamos a prestar aos veciños e veciñas do noso concello”.

[FOTO: LA VOZ DE GALICIA]