4. A Cea das Letras 2021, unha nova edición exitosa

14Nov 2021

A Cea das Letras 2021, unha nova edición exitosa

A obra de Andrea Fernández Maneiro, “Edénicas”, gañadora do XVI Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas

A Casa da Cultura de Seaia acolleu este sábado 13 de novembro unha nova edición da xa consolidada Cea das Letras. A asociación Caldeirón de Malpica promoveu a Cea das Letras 2021, un evento que resultou todo un éxito.

Na Cea das Letras tamén degustáronse as tradicionais filloas da pedra que se prepararon no momento

Gastronomía e cultura unidas nun só evento coa celebración desta cita á que acudiron numerosos persoeiros .

A Cea das Letras 2021, organizado tamén polo Concello de Malpica e que conta coa colaboración da Deputación de A Coruña, deuse a coñecer á gañadora do XVI Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas. O Alcalde de Malpica, Eduardo Parga, salientou a importancia do Certame no panorama literario e lembrou os inicios desta cita coa poesía, “dende hai dezaseis anos. Foi unha aposta cando eu era concelleiro de Cultura e daquela non imaxinábamos nunca chegar ata aquí”.

Engadiu que durante estes anos todos, polo Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas “pasaron moitosescritores e escritoras que colocaron no seu lugar ao Concello de Malpica” no marco destas citas literarias.

Nesta edición o galardón recaeu na escritora Andrea Fernández Maneiro coa súa obra “Edénicas”. O xurado escolleuna por unanimidade “polo seu sutil erotismo e pola súa luz poética” entre outros.

Neste acto tamén se presentou o libro “Na república da intimidade”, de Ricardo Seixo.

As cantareiras de Raigañas e Farrapos amenizaron a velada, na que a olaría de Buño estivo moi presente tanto nos agasallos como na propia vaixela para degustar unas deliciosas filloas cociñadas no momento.